آنها که بی شرف هستند، اینها چی!؟

🔘 أولئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ . . . و اینجا است که خداوند متعال برای برخی از نوع بشر تعبیر "پست تر از حیوان" را به کار می‌برد . . .


🔺 کاش یه لحظه هم که شده از این دنیای فانتزی همه خوبند، به همه باید لبخند زد، تنش زدایی کنیم، دیپلماسی لبخند و غیره این غربگرایان بیرون بیایم و ببینیم در این دنیایی که کفار و مستکبرین دنبال سلطه هستند اگر قوی نباشی خورده می‌شوی.

♦️ مگر این دولت خراب شده‌ی تدبیر و امید وزات امور خارجه ندارد، یا وزارت خارجه ما اولویتش فقط چشم آبی‌های اوپایی است. آنقدر اقدام نکنید تا کار به آتش زدن سفارت هند بکشد و هزینه‌اش را نظام و کشور بدهد.

🔻 آقایان وزارت خارجه تدبیر و امید... آنهایی که زن بی پناه و مسلمان هندی و کشمیری را لگد می‌زنند قطعا بی شرف هستند... لکن شما هم اگر اقدام بازدارنده مناسبی نکنید قطعا بویی از شرف نبرده‌اید.

اینکه ‎#مستر_ظریف برای امور کم اهمیتی پیام می‌دهد و تحرک دیپلماتیک دارد، اما درباره ‎#جنایت_هند ساکت است و زبانش کار نمی‌کند، به چه چیز برمی‌گردد؟! آقای ظریف فقط کافی است برای چند دقیقه فکر کنید اینها اروپایی هستند، حتما تکان می‌خورید...

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی