لیبرال‌ها، و نقشه‌ای برای کنترل افکار عمومی

🔸 رسانه یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت هدایت و تاثیرگذاری در افکار عمومی می‌باشد. لذا هر جریانی می‌کوشد که به واسطه امکانات رسانه‌ای صدایش را بهتر از سایرین به مردم برساند.

🔹 حال گویا دولت روحانی قصد دارد که برخلاف دلالت عام قانون اساسی و دستور صریح رهبری "صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی" (رادیو تلوزیون اینترنتی) را به انحصار وزارت ارتباطات درآورد.

 🌐 eitaa.com/KamranGhazanfari/290 پیوست

⚖️ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
فصل دوازدهم‎: صدا و سیما

✔️ اصل‏ 175: در صدا و سیمای‏ جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏، آزادی‏ بیان‏ و نشر افکار با رعایت‏ موازین‏ اسلامی‏ و مصالح‏ کشور باید تأمین‏ گردد. نصب‏ و عزل‏ رئیس‏ سازمان‏ صدا و سیمای‏ جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ با مقام‏ رهبری‏ است‏ و شورایی‏ مرکب‏ از نمایندگان‏ رئیس‏ جمهور و رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ و مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ (هر کدام‏ دو نفر) نظارت‏ بر این‏ سازمان‏ خواهند داشت‏. خط مشی‏ و ترتیب‏ اداره‏ سازمان‏ و نظارت‏ بر آن‏ را قانون‏ معین‏ می‏‌کند.

♦️ با پایان دولت دوازدهم قطعا رانت‌های رسانه‌ای که به جریان‌های غیر انقلابی داده شده بود تا بلند تر فریاد بکشند و افکار عمومی را به مسیر اشتباه خود منحرف کنند تمام خواهد شد.
لذا طبیعی است که به فکر تریبونی جایگزین باشند تا بتوانند به حیات خود ادامه بدهند. همانگونه که در سال‌های استقرار خود فضای مجازی را محملی برای شوریدن و شوراندن مردم علیه ارزش‌ها و ارکان نظام قرار داده بودند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی