غفلت رسانه‌ای از سرداران مبارزه با فساد و ظلم

 چرا آنگونه که رزمندگان دلیر و شجاع نظامی را می‌شناسیم و برایمان آشنا هستند افسران جنگ نرم و خصوصا سرداران نبرد با مفسدان را نمی‌شناسیم؟

🔻 ای کاش اندکی از توجهات رسانه‌ای که به سردار سلیمانی داریم که کاملا هم درست است به سرداران دلیر سایر حوزه‌ها نیز داشته باشیم تا بدین وسیله ضمن ارج نهادن به خدمات آنان الگوهای شخصیتی متنوع‌تری به جامعه معرفی کنیم.

🔻 الگونمایی یکی از بهترین روش‌های ترویج ایدئولوژی و سبک زندگی از طریق شخصیت‌های شایسته و محبوب است. لذا با توجه به استعداد و علاقه‌های متفاوت افراد الگونمایی و قهرمان سازی باید در تیپ‌های متنوع‌تری صورت پذیرد.

🔹 نگاه تک بعدی به مسائل برای یک رسانه‌ای که قرار است هدایت افکار عمومی جامعه را بر عهده گیرد زیان بار است. در جبهه حق پست‌ها و مسئولیت‌های مختلفی برای انجام وظیفه و ادای تکلیف وجود دارد لذا باید به همه آنها پرداخته شود البته به اندازه خودشان.

🔸 با توجه به اینکه رسانه‌ای‌ها در خط مقدم این هدایت افکار عمومی قرار دارند مسئولیت بیشتری متوجه آنان است که در روایت وقایع همه اضلاع یک پدیده را به درستی ببینند و تلاش کنند که نگاه جامع به موضوعات داشته باشند و در سوژه پردازی متنوع عمل کنند.

♦️ یکی از موضوعات و یا سوژه‌هایی که در فضای رسانه‌ای مورد غفلت قرار گرفته است پرداختن و ارج نهادن به رجال حقوقی و قضایی می‌باشد که در قامت دادستان،قاضی، وکیل و غیره به مبارزه شبانه روزی با مفاسد و مظالم مشغول هستند.

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #سلم #یاداشت #حسین_کاوه #مدیریت_رسانه #الگونمایی

🌐 @sollam

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی