در کردستان چه خبر است؟

🔸 چند استان در کشور ما دارای جمعیت قابل توجهی از برادران اهل تسنن هستند که از جمله آنها می‌توان به سه استان مهم سیستان و بلوچستان، کردستان و گلستان اشاره کرد.

🔹 نمایندگان محترم ولی فقیه در همه استان‌ها مستقر هستند اما با توجه به شرایط خاص استان‌های مذکور، نمایندگی ولی جامعه در آنها از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

♦️ بعد از ماجرای افشاگری برخی از فعالان رسانه‌ای در خصوص تخلفات نزدیکان آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقه در استان گلستان اکنون شاهد افشاگری‌هایی در خصوص نزدیکان آیت الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان هستیم.

🔹 آیا موقعیت و شرایط خاص استان‌های مذکور و همچنین جایگاه حساس نمایندگی ولی فقیه ایجاب نمی‌کند تا نهادهای مربوطه و رسانه‌های رسمی به روشنگری در خصوص شبهات به وجود آمده بپردازند؟

🔸 مسئولین محترم مورد اتهام نیز خود باید پیشقدم شده و روشنگری کنند تا خدای ناکرده به خاطر انتسابشان به نظام اسلامی باعث مخدوش شدن چهره نظام اسلامی و سوءاستفاد کردن دشمنان نگردند.

📌 از نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان جناب آیت الله حسینی‌شاهرودی خواستاریم در خصوص اتهامات مطروحه در خصوص بستگان و نزدیکان ایشان که در برخی محافل و حتی فضای مجازی مطرح است پاسخگو باشند.

✔️ جریان حزب الله و انقلابیون ولایتمدار در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نبوده و حتی در صورت احراز فساد افرادی که به طرق مختلف به نظام اسلامی منسوب هستند با شدت بیشتری برخورد خواهد کرد.

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #سلم #نماینده_ولی_فقیه #کردستان

🌐 @sollam

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی