شوگر ددی فاز جدید ترویج فحشا

📌 بعد از ازدواج سفید، همجنس گرایی و پدیده پدوفیلیا (بچه بازی) حال نوبت به شوگر ددی و شوگر مامی رسیده است❗️

🔹 شوگر ددی اصطلاحاً به پیر مردهای پولداری گفته می‌شود که به خاطر امیال جنسی، هوس رانی و غیره با دختران جوان رابطه‌های آنچنانی برقرار کرده و در عوض این رابطه هزینه‌های مالی زندگی آنان را تامین می‌کنند. شوگر مامی نیز مدل پیر زنانه این کثافت کاری می‌باشد که پیر زنان پولدار با پسران جوان همین جنس رابطه‌ها را معامله می‌کنند.

♦️ این ماجرا وقتی جالب می‌شود که برخی مجله‌های اینترنتی داخلی به صورت کاملا خنثی به تشریح ابعاد و زوایا و حتی فواید این نوع رابطه‌ها می‌پردازند و رسانه‌های اینترنتی زردی مانند تی وی پلاس نیز برای عقب نماندن از قافله جذب ممبر و فالوور این مسئله را به صورت غیر کارشناسی و جلف در دستور کار تهیه محتوا و گزارش خود قرار می‌دهند. حتی کار به جایی رسیده که برخی از پیج‌های زردتر از زرد کاسب کار در فضای مجازی نیز با دست مایه طنز قرار دادن این موضوع موجب غفلت مخاطب از قبح این کار شنیع گشته و عملا باعث عادی سازی و کاهش حساسیت در برخورد با این دست مسائل می‌گردند.

🔸 عدم سیاستگذاری درست مسئولین در خصوص تسهیل امر مقدس ازدواج و پیوند دادن جوانانی که عشق پاک به یکدیگر دارند از یک طرف و رها شدگی فضای مجازی که تبدیل به بازار مکاره‌‌ی محرکات جنسی شده است از طرف دیگر عملا نوجوانان و جوانان را برای برطرف کردن نیازهای طبیعی خود به سمت مسیرهای انحرافی این چنینی کشانده است.

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #سلم #رصد #شوگر_ددی #ترویج_فحشا

🌐 @sollam

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی