چرا یک جاسوس مساوی با 1350 تانک است!؟

♦️ ایران در زمان پهلوی سفارش خرید تانک چیفتن را از انگلیس داده بود اما لندن به بهانه پیروزی انقلاب اسلامی از عمل به تعهدات خود سر باز زد و اکنون میزان بدهی انگلیس به ایران به‌دلیل عدم تحویل این تانک‌ها حدوداً بالغ بر ۴۰۰ میلیون پوند می‌باشد.

🔹 جالب اینجا است مقامات انگلیسی ادعا کرده‌اند که حاضر هستند در عوض آزادی نازنین زاغری خسارت معامله تانک چیفتن را بپردازند! آیا انگلیس برای همه شهروندانش اینقدر هزینه می‌کند؟

🔸 یاد حجم عظیم تبلیغات رسانه‌های ضد انقلاب افتادم که در این مدت ادعا می‌کردند نازنین زاغری فقط یک روزنامه نگار ساده و مادری مهربان است که ایران او را اشتباهی گرفته است!!!

✔️ این ماجرا بهترین دلیل و شاهد برای این مسئله است که یک سربازِ جنگ نرم مساوی است با هزار تانک در جنگ سخت... یک نفوذیِ توانمند در سیستم و طبقات نخبگانی و راهبردی جامعه هدف مقابل می‌تواند کاری بکند که یک لشگر عیان از عهده آن برنمی‌آید.

🔹 این نفوذی‌ها نقش قلاده‌ و افساری را دارند که یک طرفش بر گردن خائنین و منافقین داخلی و طرف دیگرش در دست دشمنان قسم خورده اسلام و ایران است. لذا پاره کردن این قلاده و افسار باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های داخلی خواهد بود.

🔸 الحمدلله نیروهای مسلح در حوزه جنگ سخت دستاوردهای خوبی داشته‌اند. امیدواریم که حوزه و دانشگاه نیز در حوزه جنگ نرم انسان‌هایی تربیت کنند که هر یک معادل صدها سپر دفاعی و موشک نقطه زن برای کشور باشند.

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #سلم #جنگ_نرم #نازنین_زاغری #نفوذ

🆔 https://eitaa.com/joinchat/728039441C2e847df137

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی