مبادا مجلس شریک جرم دولت گردد

 

🌐 @sollam

🔹 نمایندگان محترم مجلس یازدهم سروران بزرگواری که اکثر شما با شعارهایی غالباً مخالف شعارهای نمایندگان وکیل الدوله سابق و به عنوان منتقد دولت مستقر از مردم کسب رای کردید، مردم و کشور به اندازه کافی از دولت مستقر و مجلس سابق زخم خورده‌اند شما دیگر نمک بر زخم این مردم نپاشید. هنوز چند ماه نگذشته از حرارت افتادید! چه شد آن شعارها؟ شاید هم در حال کظم غیظ هستید، نمی‌د‌انم.

🔸 امام خامنه‌ای در ارتباط تصویری 22 تیر 99 در خصوص مجلس حاضر یعنی شما نمایندگان محترم فرمودند: «خوشبختانه مجلسِ تشکیل‌شده یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب هم هست» گرچه برخی از شما و رسانه‌هایتان با قلم گرفتن قید "یکی از" جمله را اینگونه به نفع خود مصادره کردید که آقا فرمودند که: "این مجلس انقلابی‌ترین مجلس بعد از انقلاب است" جلل الخالق!!! بگذریم.

🔹 لیست بندی سهمیه‌ای، لابی انتخاب رئیس و آزمون تاجگردون و غیره بماند که الان وقتش نیست... ولی ما حواسمان هست. نکند ماجرایِ مجلس یازدهم ماجرایِ خشت اول چون نهد معمار کج... شود. خدا کند همه ماجرا به یک دنا پلاس ختم شود... مردم که از این دولت خیری ندیدند و امیدی به آن ندارند، خدا نیاورد روزی را که از شما هم رویگردان بشوند. باور کنید مردم تحمل کوتاهی و کم کاری دو قوه را ندارند.

🔸 توقع از شما بیش از اینها است که در این چند وقت شاهد بوده‌ایم، آیا وقت آن نرسیده که تعارف را با دولت و دولتیان کنار بگذارید و از بانیان وضع موجود حساب کشی کنید که در این چند سال چه کرده و چه می‌کنند؟ باور کنید که اگر شما به جای این دولت بودید و این دولت هم به جای شما بود تا کنون صد بار پوستتان را کنده بودند. اگر دولت را پاسخ گوی خسارت‌هایش نکنید کمترین آسیب تحریف تاریخ خواهد بود.

 

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی