حوزویان و دو فرصتی که در حال سوختن است

 

🔹 دو دفتر و دو ظرفیت مغفول مانده در بین حوزویان که در قلب شهر مقدس قم و در مدرسه مبارکه فیضیه جلوی چشم همگان است، اما آنگونه که باید دیده و از ظرفیت‌های آن استفاده نمی‌گردد. فعال کردن بیش از پیش این دفاتر هم توجه جدی متولیان و هم مشارکت طلاب را می‌طلبد.

🔸 اولی؛ دفتر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم است که برخلاف نشست دوره‌ای اساتید همسو و همراه با جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم می‌باشد. دومی؛ دفتر دائمی قرارگاه حوزه انقلابی است که زیر نظر مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم اداره می‌شود.

♦️ نقش آفرینی روحانیت انقلابی به عنوان پرچمدار تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و موتور پیشران انقلاب اسلامی همواره مورد توجه و آماج حملات دشمنان بوده لذا نیازمند پاسداری هوشمندانه‌تری می‌باشد. اهتمام حرفه‌ای به کار تشکیلاتی و رسانه‌ای حوزویان راهگشا است.

🔹 با توجه به اینکه شأن ولی فقیه و مراجع معظم تقلید و حتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست که جایگاه خود را تنزل داده و در برخی منازعات، شبهات و هتاکی‌هایی که از جانب سکولارهای لیبرال تهران نشین و متحجرین قم نشین بر افکار عمومی تحمیل می‌شود ورود کنند.

🔸 نقش تشکل‌های انقلابی حوزوی مانند دفاتر فوق در رصد و تحلیل و مقابله هوشمندانه با هجمه‌های روز افزون دشمنان و خصوصا منافقین داخلی به مقدسات اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب و حتی شخص ولی فقیه و مراجع معظم تقلید، نقش مهم و تاثیرگذاری خواهد بود.

 

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی