خراب کاری چند نفر، پاسخگویی کل نظام

 

♦️ گوشهایی که ضجه‌های مستضعفین را نشنود یا بشنود و بی إعتنا باشد قطعاً صدای أنا المهدیِ قائم آل محمد را نیز نخواهد شنید تا به یاریش بشتابد! همانگونه که بسیاری از کوفیان صدای هل من ناصر ینصرنی جدش سید الشهدا را نشنیدند و یا اینکه شنیدند به خاطر حب دنیا إعتنایی نکرده و راه کج کردند تا به خیال خام خود بریئ الذمه گردند و عافیت نسیبشان گردد، که نشد.

🔹 چرا باید در یکی از شهرهای جمهوری اسلامی (هرمزگان) عده‌ای مسئول دون پایه که فاقد شعور لازم برای تصدی امور جزئی هستند آلونک ولو غیر مجازِ یک زن و کودک بی پناه را بدون فراهم کردن سرپناهی مناسب برای آنان چنان خراب کنند که گویا به دژهای مفسدان زالو صفت یورش برده‌اند؟ واقعاً چرا؟ آیا متوجه بازتاب این اقدام ولو به ظاهر قانونی خود در افکار عمومی نیستند؟

🔸 تا کی باید ارکان نظام و جمهوری اسلامی هزینه سیاستگذاری‌های غلط دولت و ندانم کاری عده‌ای مسئول دون پایه کم شعور را بدهد؟ تا کی؟ از یک مأمور شهرداری و پلیس گرفته تا یک وزیر و نماینده مجلس که همگی از دل همین مردم بیرون آمده‌اند وقتی دچار یک خطا و یا مرتکب کار اشتباه و غلطی می‌شوند ضمن آثار مخرب و مستقیم اقدام نادرست خود، به صورت غیر مستقیم چهره نظام اسلامی را تخریب می‌کنند.

🔺 پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی شوخی نیست، از یک مأمور محترم شهرداری گرفته تا رئیس جمهورش اگر مراقبت نکنند، ضجه‌های مستضعفین که صاحبان اصلی این انقلاب هستند دودمانشان را خاکستر خواهد کرد.

 

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی