هشدار برای 1400

 

🔹 اکثریت بودن لزوماً تضمین کننده پیروزی نیست! چه بسا اقلیت‌هایی که به خاطر اتحاد، برنامه و کار تشکیلاتی همواره بر اکثریت‌هایی متفرق و بدون برنامه و غیر متشکل غلبه و حتی حکومت کرده‌اند. حال شرایطی را فرض کنید که یک اکثریتِ خوب و سالم و یا حداقل میانه با یک اقلیت نامرد و بی اخلاق و حتی فاسد که متحد و متشکل هستند رو به رو باشد! چه خواهد شد؟

🔸 اتحاد در بین افراد یک اقلیت، یک کنش و رفتار روانشناختی طبیعی است که به خاطر نفسِ در اقلیت بودن که خود به خود ضعف و عدم قدرت را در مقابل اکثریت به همراه دارد شکل می‌گیرد و بعضاً هم این مسئله یعنی اتحاد، به خاطر احساس تهدیدِ هضم و حذف شدن از جانب اکثریت، برای اقلیت‌ها حیاتی شده لذا جهت حفظ آن برنامه‌ریزی کرده و تشکیلاتی عمل می‌کنند.

🔹 جریان حزب الله، از انقلابیون در میدان گرفته تا مردم دوستدار انقلاب و نظام که اکثریتی حداقل 80 درصدی دارند غالباً در مصاف‌های سیاسی نتیجه را به یک اقلیتِ غیر انقلابیِ بدکارنامه و بعضاً فاسد واگذار کرده است. از تزویر و نیرنگ و فریب این اقلیت که بگذریم یکی از دلایل اصلی این شکست‌های سیاسی عدم اتحادِ خودی‌ها یا به عبارتی اتحاد نامحرمان بوده است.

🔸 ناگفته نماند که اتحاد باید حول محور اصول و ارزش‌هایی روشن و مکتوب و مستحکم باشد نه حول محور اشخاص و قبیله‌های جناحی! از منافقین که انتظاری نیست، امیدوارم سیاسیون مدعی انقلابیگری، انقلاب و مردم را به مسلخ این اقلیتِ فاسدِ متکی به حمایت دشمنان اسلام و ایران نبرند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی