آیا دولت روحانی دچار فرجام دولت مصدق خواهد شد؟

کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ که هر روزه لایه های پنهان آن برای افکار عمومی روشن تر می شود همگی مؤید بصیرت و عملکرد صحیح جریان حزب اللهی و انقلابی آن زمان به رهبری آیت الله کاشانی و جان فشانی های فدائیان اسلام با محوریت شهید نواب صفوی است، و در مقابل مهر تاییدی است بر ساده انگاری دکتر مصدق، یا بهتر است بگوییم خیانت دکتر مصدق … خطای نابخشودنی دکتر مصدق پشت کردن به جریان حزب الهی و انقلابی مردم آن زمان و روی آوردن و دلخوش کردن به حمایت های آمریکا بود.

امام خمینی: مصدق هم مسلم نبود؛ اگر مانده بود به اسلام سیلی میزد. [صحیفه نور جلد ۱۵ ص ۱۵ تاریخ ۶۰ ۳ ۲۵ ]

امام خامنه ای: مصدّق به آمریکا اعتماد کرد، کتکش را هم‌ خورد. [دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ]

قال امام الصادق علیه السلام: من شک فی کفر اعدائنا و الظالمین لنا فهو کافر.
هر کس در کفر دشمنان ما و کسانی که به ما ظلم کردند شک داشته باشد پس خودش کافر است. [اعتقادات صدوق باب اعتقاد فی الظالمین ص ۱۰۳ بحار ج ۸ ص ۳۳۶ و ج ۲۷ص ۶۲] 

کافر اسم فاعل بوده و در لغت به معنای کسی است که چیزی را می پوشاند و در اصطلاح، ساده عرض کنم کسی است که حق را می پوشاند، و در مکتب ما حق یعنی الله تعالی و فرامین سعادت بخش او که حامی مظلومین و دشمن ظالمین است می باشد.

آیا حکومت آمریکا دشمن اولیاء الله نیست؟ آیا حکومت آمریکا ظالم نیست؟

جهل و خیانت در بین خواص همواره برای ملت هر کشوری مصیبت بار بوده  و امت اسلام نیز از این جهالت ها و خیانت های خواص یا بهتر است بگوییم مسئولین حکومتی متحمل هزینه های سنگین شده است [رجوع به یاداشت] هم اکنون نیز گرچه حکومت اسلامی بر حق و مقتدری در سرزمین ما ایران حکم فرما شده است اما همواره اشخاص و یا جریان های جاهل و خائن برای انقلاب اسلامی هزینه تراشی می کنند.

بعد از اتمام مذاکرات هسته ای و امضای توافق نامه هایی که به برجام منتهی شد بسیاری از رسانه های جریان غرب گرا و اسلام گریز مانند روزنامه ابتکار، نشریه آسمان و بسیاری از سایت ها و برخی از رسانه دولتی تصویر دکتر ظریف را دوشادوش و پشت به پشت دکتر مصدق در صفحه اول روزنامه، سایت و روی جلد نشریه زدند که در فضای مجازی نیز بسیار انتشار یافت؛ و با افتخار می گفتند همانگونه که مصدق نفت را ملی کرد ظریف نیز هسته ای را رسمیت بخشید.

نکته: ایده ملی شدن صنعت نفت قبل از مصدق و در دهه ۲۰ شکل گرفت و در زمان نخست وزیری او به سرانجام رسید که خیلی هم دوام نیاورد، و در اصل این انقلاب اسلامی بود که صنعت نفت را به معنای حقیقی ملی کرد، همیگونه انرژی هسته ای را …

آیا سر انجام جریانی که ظریف نماینده ی آن است همانند سرانجام دولت مصدق خواهد شد؟

یکی از بارزترین شباهت های دولت روحانی و مصدق این است که هر دو جریان پشت به جریان حزب اللهی و انقلابی مردم و دلخوش به حمایت های آمریکا هستند، و شاید به جرأت می توان گفت یکی از علت های تشبیه ظریف به مصدق توسط رسانه های حامی دولت خوشبینی این دولت همانند دولت مصدق به آمریکا می باشد.

اگر سرانجام دولت روحانی به کودتای سیاسی علیه نظام نینجامد حتما به خیزش افکار عمومی علیه سیاست های دولت خواهد انجامید، پُر واضح است با تجربه ای که مردم در فتنه ۸۸ کسب نموده اند دیگر جایی برای به خیابان کشیدن مردم با دروغ و فریب باقی نمانده است و اگر قرار باشد مردم پاسخ ناکارآمدی سیاست های دولتی را بدهند پای صندق های رأی اقدام خواهند کرد؛ و این برای سیاستمداران متمایل به آمریکا بدتر از کودتا خواهد بود.

۱ نظر
  1. رضا

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی