با احترام به خاک می‌سپاریم، اما نه حقیقت را

 بنده به شخصه از اینکه آقای هاشمی عاقبت خویش را بد رقم زد ناراحت هستم و هرگز از این عاقبت بد خرسند نخواهم بود. شرافت ما اجازه نمی دهد حتی بر سر جنازه دشمنانمان نیز هلهله کنیم، اما حقیقت همان است است که بارها با صدای بلند فریاد زده ایم و پای آن نیز ایستاده ایم و آن حقیقت این است که مرحوم هاشمی:

  1.  کارگردان جنبش و فتنه سبز و تردید افکنی در انتخابات سال ۸۸ و بدبین کردن مردم به نظام اسلامی و امید وار کننده دشمنان اسلام و انقلاب بود.
  2. مرحوم هاشمی مروج تجمل گرایی و اشرافی گری و پرچم دار اسلام لیبرال در میان مسئولین کشور و حامی فرزندان خطاکار و فساد های آنان بود.
  3. مرحوم هاشمی رفسنجانی بارها موجب خدشه به مبانی و شعائر اسلامی خصوصا در دوران بعد از جنگ تحمیلی تا زمان فوت بودند، سرکوب منتقدین و خفقان در دوران ریاست جمهوری ایشان برگی از حقیقت تاریخ انقلاب است.
  4. ایشان بارها و بارها در مقابل ولی زمان امام خامنه ای عملا ایستاده و جریان سازی کرداند و سپس فقط در حد سخنی عوام فریبانه خود را مطیع رهبری قلمداد نموده اند.
  5. جناب آقای هاشمی بودند که صریحا با خاطره و خواب دست به تحریف شخصیت حضرت امام و آرمان های انقلاب زده و راه را برای دیگران نیز باز کردند که با عکس العمل حکیمانه رهبر انقلاب مواجه شد.
  6. وقتی امام خامنه ای در مورد برجام تعابیر سم مهلک و خصارت محض را به کار بردند . . . جناب هاشمی رفسنجانی در واکنش به فرمایش رهبری گفتند: برخی چشم خود را بسته و دهان خود را باز می کنند و می گویند برجام سم مهلک است.
  7. ماجرای مک فارلین یا ایران کنترا و زمینه سازی تحمیل جام زهر (قطعنامه ۵۹۸) به امام خمینی (ره) نیز بازیگری مهم در صحنه داشت که هاشمی رفسنجانی نام دارد.
  8. حمایت های هاشمی از جسارت کنندگان به مقدسات اسلامی در دوران شارلاتانیزم مطبوعاتی، و باند های ثروت و قدرت و سرمایه داران رانت خواز نیز برگی از تاریخ انقلاب است.
  9. خسارت هایی که تصمصیم گیری ها و اعلام مواضع نادرست ایشان در جایگاه یک روحانی و مسئول حکومت اسلامی به دین زده است قابل چشم پوشی نیست و اساسا با عدل خدا سازگار نیست که این لطمات نادیده گرفته شوند.
  10. ادعای غلط و بی سند رفسنجانی مبنی بر بمباران شیمیایی مردم سوریه توسط دولت بشار اسد و دستاویز شدن همین ادعا برای موجه شدن حملات اعتلاف عبری عربی و تکفیریها.

 شناخت جریان رو به رو و دشمنان کار پیچیده ای نیست؛ شناخت منافقین و جریان پشت سر بصیرت می خواهد. از خداوند متعال خواستار آمرزش و غفران برای مرحوم هاشمی رفسنجانی هستیم، اما پای حق ایستاده ایم.

۱ نظر
  1. سیاسی

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی