دانشجویان پزشکی و کشاورزی، به داد اسلام برسید!

روزی مردی در لباس روحانیت و در یکی از جایگاه های مسئولیتی حکومت و نظام اسلامی آمد و فریاد زد که آآآآی . . . کربلا درس مذاکره است!!! و چون واکنش و عکس العملی در خور و دندان شکن از بدنه حزب الله خصوصا حوزویان ندید، مدتی بعد درجه گستاخی را بالا برده و اظهار نظر هایی پیرامون صلح امام حسن (ع) کرد و باز هم از بدنه حوزه های علمیه عکس العملی جدی ندید . . . تا اینکه در ماه رمضان ۹۶ کار را به هسته ی مرکزی و ایدئولوژیک تشیع یعنی ولایت رساند و باز از بدنه حوزویان . . .

نکته: آقای روحانی باید به شما عرض کنم، شما که وضعیت کنونی کشور و نظام اسلامی را به شرایط زمان امام حسن (ع) تشبیه می کنید و می خواهید کرنش خود در مقابل نظام ظلم و سلطه را تئوریزه کرده و توجیه بفرمایید، کشور و نظام اسلامی ما در شرایط زمان امام حسن (ع) نیست مگر اینکه شما همانند برخی سرداران امام حسن (ع) بخواهید به ولی امر مسلمین خیانت و پشت کرده و شرایط را آنگونه رقم بزنید.

حرف آخر: وقتی به مبانی اسلام حمله می شود و مورد تحریف قرار می گیرد از دانشجویان علوم پزشکی و کشاورزی انتظاری نیست . . . این حوزویان هستند که باید به میدان وارد شوند آن هم نه مراجع معظم بلکه همین طلاب باید جواب این تحریف های گستاخانه را علمی و دقیق بدهند و نگذارند کار به جایی برسد که ولی جامعه وارد میدان شده و با هر کس و ناکسی دهن به دهن شده و هزینه کند.

۱ نظر
  1. تهران

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی