هر گردی گردو نیست

♦️ چند سالی است که شاهد پدیده‌ی نو ظهور آخوند سلبریتی و حزب اللهی‌های سوسول در بدنه جوان مذهبی جامعه هستیم که منش و رفتار آنها توسط مرعوب شدگان در برابر فرهنگ غرب و یا نان به نرخ روز خوران تبدیل به یک نوع سبک زندگی به اصطلاح اسلامی شده است که با توجه به "الناس على دین ملوکهم" در دوران روحانی مچکریم با شیب تند رو به اوج گرفتن است.

♦️ متولیانی که با بسنده کردن ظاهری به ریش و انگشترِ عقیق و یقه‌ی بسته کار را تمام شده تلقی می‌کردند بستر را برای به وجود آمدن طیفی در قشر جوان مذهبی با لیدری آقازاده‌ها هموار نمودند که باعث شد افراد بی کفایتی صرفا با ظاهری اسلامی آن هم با پوشش‌های مذهبی مارک و برند گران قیمت که بدون کرم ضد آفتاب هم بیرون نمی‌آیند در پست سوگلی برخی مسئولین امر مشغول مثلا خدمت شوند.

🔹 این روحانیون و حزب اللهی نماها با مسائل مختلف به شدت عوام زده برخورد می‌کنند آن هم نه عوام دنیای حقیقی بلکه عوام دنیای مجازی و به جای اینکه دغدغه‌شان اسلامی کردن مردم  و جامعه باشد کمر همت به مردمی یا به عبارت دقیقتر عرفی کردن اسلام بسته‌اند.
🔸 زیستگاه اصلی این موجودات فعلا شبکه‌های اجتماعی است لذا باید مراقب بود که دامن جریان اصیل حزب اللهی و روحانیت انقلابی به این لکه‌ی‌ . . . آلوده نشود.

👤#حسین_کاوه✍️

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی