قهرمان‌هایی در همین حوالی

🔘 گاهی عدالت خواهی و ظلم ستیزی را یک طلبه و دانشجو با پژوهش و تدریس و تبلیغ احیا کرده و با تئوریزه کردن گسترش می‌دهند و گاهی یک سرباز با سلاح و سرنیزه، و سیاستمدار با اتخاذ تصمیم مدبرانه و شجاعانه و  هنرمند با هنرش... لکن آنچه که معیار قهرمانی است عدالت خواهی و ظلم ستیزی است حال در هر شکل معقول و مشروعی که می‌خواهد باشد، باشد.

🔘 جناب آقای رسول قهرمانی نماینده جوان و شجاع دادستان تهران مدتی است که در احقاق حقوق مردم با تلاش شبانه روزی و موشکافانه در پرونده‌های کلان فساد اقتصادی که مقابله با عوامل آنها ممکن است هزینه‌های زیادی برای افراد داشته باشد نفس تازه‌ای در روند برخورد با مفسدان دمیده است که امیدواریم با قوت و اقتدار تا ریشه کن کردن فساد در این کشور ادامه پیدا کند.

🔘 تصور ما از قهرمان‌ها صرفا نباید منحصر در افرادی که فیزیک قوی و یا عملیات‌های نظامی انجام می‌دهند باشد، بلکه قهرمان آن کسی است که با استعداد، مهارت، هنر و کلا هر آنچه که در توان دارد به دنبال احقاق حق و یا مبارزه با ظلم قدم بردارد. بیایید با تکیه بر ارزش‌های اسلامی قهرمان را تعریف کنیم و با الگونمایی قهرمان‌های موجود در زمینه‌های مختلف باعث ترویج ارزش‌های اسلامی شویم.

👤 #حسین_کاوه ✍️

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی