ضرورت اتخاذ رویکرد تهاجمی در رسانه‌های انقلابی

جریان حزب اللهی و انقلابی در هر زمینه ای که نسبت به متحجرین مثل جریان شیرازی ها و شبهه روشنفکران امثال جریان اصلاحات و غیره برتری داشته باشد اما متاسفانه در زمینه ی رسانه و جنگ روانی همواره ضربات و صدمات سنگینی از این دو جریان خصوصا جریان دوم خورده است، البته این طبیعی است جریان هایی که سهم کمی از جایگاه های کلیدی حاکمیتی را دارند بر خلاف جریان مقابل، جلز و ولز بیشتری را برای عرض اندام و جلب توجه برای رسیدن به قدرت انجام بدهند؛ در حالی که متاسفانه جریان انقلابی و حزب اللهی به خاطر اینکه ارکان نظام و غالب جایگاه های مهم را در اختیار دارند به نوعی آسودگی خیال دچار شده اند و در میدان رسانه نسبت به دو جریان مذکور تکاپوی کمتری دارند.

یکی از روش ها و تاکتیک های رسانه ای برای ایجاد انحراف و پرت کردن افکار عمومی از مسائل مهم و اساسی کشور پرداختن به حواشی و برجسته کردن یک رخداد کم اهمیت به صورت ناگهانی البته برنامه ریزی شده است، مانند اینکه کشور در مرحله ی حساسی از مسیر خود قرار دارد و برخی جریان ها خصوصا اصلاح طلبان وقتی یک رخداد و یا اتفاقی بر خلاف منافع آنها در حال شکل گیری یا افتادن است یک دفعه و به صورت هماهنگ موضوعی انحرافی را در دستور کار رسانه ها قرار می دهند تا مردم متوجه گند کاری های آنان نشوند؛ مثلا حضور و یا عدم حضور زنان در ورزشگاه، لغو دو کنسرت از چهل کنسرت، فیلتر و یا عدم فیلتر فیسبوک و غیره . . .

جای تاسف اینجا است که برخی از رسانه های حزب اللهی و انقلابی نیز بازی خورده و به تکمیل کردن این پازل انحرافی مشغول می شوند، در این چند سالی که از شروع انقلاب اسلامی می گذرد تمام انرژی رسانه های حزب اللهی و انقلابی صرف دفاع از آرمان ها و ارزش ها شده آن هم در یک تاکتیک و استراتژی کاملا دفاعی اما دیگر وقت آن رسیده است که ضمن حفظ استراتژی دفاعی در حوزه رسانه استراتژی تهاجمی به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد تا پشت پرده و حقیقت رسانه های منافق و مزدور برای افکار عموی روشن گردد.

۱ نظر
  1. ناشناس

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی