مشکل از انقلاب نیست مشکل از انتخاب است

🔘 اگر بخواهیم بیوگرافی این حاکمیت و کشور و مردم را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم؛استقلال آزادی جمهوری اسلامی . . .

🔹 استقلال پایه و سنگ‌بنای آزادی است بدون داشتن استقلال اساسا آزادی محقق نخواهد شد لذا ابتدا باید مستقل بود تا بتوان ادعای آزادی کرد چون شرط لازم آزاد بودن عدم وابستگی می‌باشد.

🔸 دو رکن اصلی حکومت اسلامی در ایران، جمهوریت و اسلامیت است که در آن جمهوریت یعنی خواست و اراده مردم در چهارچوب قوانین و آموزه‌های اسلام به کار بسته شده و جریان پیدا می‌کند.

🔺 در انقلاب سال 57 مردم ایران به رهبری امام خمینی ره رژیم طاغوتی را کنار زده و در یک رفراندم سراسری با موافقت 98 درصدی ساختار سیاسی را از سلطنت و شاهنشاهی به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تغییر دادند.

♦️ اما به مرور زمان و خصوصا در انتخابات‌ها که مظهر جمهوریت نظام بود آنگونه که باید به شاخصه‌های اسلامیت در کاندیداها که مدعیان پذیرش مسئولیت در این نظام جدید بودند توجه نشد.

🔻 بعد از انقلاب در ساختار کلان سیاسی و نظامی، دیگر در سایر حوزه‌ها مانند اقتصاد، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و غیره شاهد انقلاب و کنار گذاشتن رویکرد غیر اسلامی نبوده‌ایم و به اصلاحات جزئی بسنده کرده‌ایم.

✔️ نتیجه اینکه اگر بخواهیم به رفاه دنیوی و سعادت اخروی برسیم باید انقلابی عمل کرده و افرادی را که پایبندی بیشتری به اسلام ناب دارند را جهت پذیرش مسئولیت انتخاب کنیم. انتخاب درست موجب تداوم انقلاب خواهد بود.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی