استعمارگری نوین در قالب سازمان‌های بین‌المللی

♦️ از معادلات و مناسبات نظام سلطه چه میدانیم❓


👤 امام خامنه‌ای: نظام سلطه یعنی اینکه چند قدرتِ دست یافته به توانایی مادی و سلاح و پول و امثال اینها بخواهند بر دنیا حکومت کنند؛ مظهر نظام سلطه هم امروز آمریکا است.

🔹 استعمارگران و زیاده خواهانِ سلطه‌گر مدت‌ها است که در کنار استعمار مستقیم و استعمار نیابتی توسط دست نشانده‌های خود، در حال پیاده سازی استعمار کلان و فرا دولی در قالب سازمان‌های بین المللی هستند. هسته مرکزی این سازمان‌های بین المللی و اتاق فکر و فرمان و عملیات آنها متشکل از مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌باشد که ستون فقرات آن آمریکا است.

🔸 کافیست عملکرد 20 سال اخیر سازمان ملل و زیرمجموعه‌های آن را در رخدادهای بین المللی از حملات نظامی آمریکا به افغانستان و عراق تا بیداری اسلامی و ماجرای داعش و میانمار و یمن و فلسطین و ماجرای اخیر شیوع ویروس کرونا را مورد ارزیابی قرار دهید تا جهت گیری کلی این سازمان‌ها که تامین منافع مستکبرین است برایتان روشنتر گردد.

📌 ماجرا پیچیده‌تر از آن است که بتوان با یک پست ایتایی حق مطلب را ادا کرد... لذا توصیه می‌کنم تاریخچه و چگونگی تاسیس سازمان ملل و زیرمجوعه‌های آن (فائو، ایکائو، یونسکو، یونیدو، یونیسف و غیره) و نقش انجمن‌های ماسونی و خاندان‌های صهیونیستی را در شکل گیری این سازمان مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

✔️ برای شروع بد نیست از تحقیق پیرامون گروه "بیلدربرگ" شروع کنید...

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی