تحریف کلام امام موجب انحراف همه مأمومین خواهد شد

❓آیا رهنمودهای امام مسلمین درست منعکس می‌گردد؟!؟


🔘 پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام خامنه‌ای در انعکاس فرمایشات ایشان یک سبک متداول دارد؛ ابتدا یک گزارش اجمالی که شامل فرازهای مهم بیانات ایشان است را منتشر می‌کند(که به خاطر خلاصه بودن بیشتر نیز دیده می‌شود) و بعد متن کامل بیانات ایشان که خب قاعدتا مفصل‌تر است را انعکاس می‌دهد و در آخر نیز گزیده‌هایی از بیانات را در کانال‌های رسمی دفتر در فضای مجازی منتشر می‌نماید.

♦️ در دیدار دیروز نمایندگان محترم مجلس با امام خامنه‌ای ایشان فقط یک بار از کلمه "تفحّص" استفاده نمودند که ما قصد داریم به نوع و کیفیت انعکاس آن بخش و فرازی از سخنان ایشان که این واژه "تفحّص" در آن آمده است در گزارش سایت آقا و کانال رسمی دفتر ایشان در فضای مجازی بپردازیم.

🔹 متن اصلی بیانات: یعنی سؤال، تفحّص و امثال اینها که در قانون آمده، اینها حقّ شما است، بایستی انجام بدهید، امّا توهین نه، دشنام نه، نسبتِ بدون علم نه؛ اینها حقّ شما نیست و بعضی‌اش حرام شرعی هم هست و جایز نیست...

🌐 leader.ir/fa/speech/24514 سند

🔸 متن سایت و کانال: یعنی سؤال و تفحص به عنوان حق مجلس وجود داشته باشد اما توهین و دشنام و نسبتِ بدون علم به دولتمردان به هیچ وجه جایز نیست و برخی از این نسبت‌ها حرام شرعی است.

🌐 leader.ir/fa/content/24514 سند
🌐 eitaa.com/khamenei_ir/7422 سند

🔺 ملاحظه می‌فرمایید که در متن سایت و کانال عبارت سوق الجیشی و تعیین کننده‌ی "امثال اینها که در قانون آمده، اینها حقّ شما است، بایستی انجام بدهید" کاملا حذف شده و حتی واژه "دولتمردان" نیز اضافه شده است!

🔻 این بخش از سخنان آقا به گونه‌ای خلاصه و گزارش شده که خدشه در کلام امام وارد کرده و به عبارت دقیق تر کلام را مهندسی و تحریف نموده است، آن هم کلام و سخنی که به خاطر جایگاه والای متکلم آثار مهمی بر آن مترتب می‌شود.

✔️ نگارنده سال‌هاست که فقط متن و فیلم کامل بیانات را منشاء کسب تکلیف خود قرار داده است؛ اما آیا همه این وقت و حوصله را دارند؟ هوشیار باشید که از دورن خیمه امام گرای اشتباه به شما داده نشود!

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #سلم #یادداشت #حسین_کاوه #امام_خامنه_ای #تحریف

🌐 @sollam

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی