بین سکوت و سخن می‌توان پژواک بود

 سکوت اصلاً جایز نیست مخصوصاً برای اهل حق، مسلمانان و خصوصاً تشیع... آن هم وقتی که ظالمان و فاسدان عالم با تمام توان و امپراطوری رسانه‌ای خود سعی و تلاش حداکثری خود را به کار گرفته‌اند تا عقاید باطل و فاسد و سبک زندگی مادون حیوانی خود را به تمام بشریت القاء و تحمیل کنند، نه تنها سکوت جایز نیست بلکه ممکن است حرام نیز باشد. البته سخن خام و ناپخته بدتر از سکوت بجا و حساب شده است. چاره کار چیست؟

🔹 بین سکوت و سخن حالت سومی نیز وجود دارد! و آن، پژواک سخن پخته و کلام حق دیگران بودن است. اگر حرف حسابی برای گفتن نداریم و یا فاقد تخصص لازم برای اظهار نظر در خصوص مسائل مختلف هستیم باز هم سکوت جایز نیست! البته لازم نیست خودمان سخن بگوییم بلکه می‌توانیم حرف حساب دیگران و نظرات کارشناسانه سایرین را بازتاب و انتشار دهیم و پژواکی باشیم بر سخن پخته و کلام حق و شعاع تاثیر آن را گسترش و افزایش دهیم.

🔸 امروزه به همان مقدار که رسانه و فضای مجازی آن هم به خاطر سلطه دشمنان تهدید آفرین بوده فرصت‌هایی نیز به وجود آورده است که به قول امام خامنه‌ای "خطر از یک جهت و فرصت از دو نظر" خطر بسیار مهم، اشاعه شبهه و ایجاد انحراف فکری است و اما فرصت‌های ایجاد شده، یکی این است که ما نیز از این شبهه‌ها مطلع می‌شویم و دوم اینکه می‌توانیم از همین طریق شبهه‌ها را برطرف کنیم. ارزش و اهمیت انتشار کمتر از تولید نیست و اساسا تولیدات مفید بدون انتشار مناسب ابتر خواهند بود.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی