ناشیگری یا بی بصیرتی؟

 

📌 وقتی یک کانال نسبتاً خوب تحت تاثیر مهندسی خبر و عملیات روانی رسانه ضد انقلاب قرار می‌گیرد.

♦️ بی اخلاقی و نسبت‌های ناروا و غیر مستند کانال ایتایی (خبر مهم / @Moohem) به برخی از حوزویان فعال و مطالبه‌گر... افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و بعد هم حذف مطلب از کانال !!!

🌐 eitaa.com/jarass/647 پست حذف شده کانال خبر مهم

✔️ اصل ماجرا چیست؟

🔻اپیزود اول:

در تاریخ ۲۳ آبان ۹۹ نامه‌ای سرگشاده و البته در کمال ادب و احترام در گلایه از کم کاری مسئولین، با امضای 300 نفر از حوزویان خطاب به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نوشته می‌شود و از آنان خواستار ورود پدرانه برای حل و بهبود وضعیت موجود می‌شوند که در "سایت پایگاه پژوهشی تحلیلی پیرو" رسماً منتشر می‌گردد.

🌐 peirov.ir/8671 لینک متن نامه و اسامی امضاء کنندگان

🔻اپیزود دوم:

در تاریخ ۳ آذر ۹۹ یعنی 10 روز بعد از انتشار رسمی نامه در سایت پیرو رسانه ضد انقلاب " ایران اینترنشنال" بدون آوردن متن کامل نامه و با تقطیع بخش‌هایی از آن تلاش می‌کند آنگونه که خودش می‌خواهد این خبر را مهندسی کرده و منعکس کند تا مثلاً این اقدام را مصادره به مطلوب کرده باشد.

🌐 b2n.ir/403373 لینک خبر ایران اینترنشنال / با فیلترشکن وارد شوید   

🔻 اپیزود سوم:

در تاریخ 4 آذر 99 کانال ایتایی "خبر مهم" در اقدامی ناشیانه و متأثر از مهندسی خبر و عملیات روانیِ رسانه ضد انقلاب "ایران اینترنشنال" مطلبی را در خصوص انعکاس نامه حوزویان در یک رسانه ضد انقلاب منتشر می‌کند و در آن مطلب به صورت وقیحانه و با ادبیاتی استفهامی تلویحاً به متولیان حوزوی این نامه برچسب نفوذی و ارتباط با رسانه‌های ضد انقلاب را می‌زند! اما در کمال تعجب و بعد از چند ساعت و بدون هیچ توضیحی مطلب مذکور را از کانال خود حذف می‌کند!

🔺 #نکته: کانال "خبر مهم" این شبهه را مطرح کرده است که چه کسی این دست نامه‌ها را مستقیما به رسانه‌های ضد انقلاب می‌رساند. ما منکر وجود نفوذها در بدنه حوزه نیستیم (شما اشتباه گرفته‌اید)، اما ما 10 روز قبل متن نامه و امضاها را در سایت پیرو منتشر کرده‌ایم که در دست رس همگان است، لذا ادعای تلویحی رساندن این نامه به دست رسانه ضد انقلاب اوج بی اخلاقی است.

🔺 #ناگفته نماند که کانال "خبر مهم" رویکرد نسبتا خوبی دارد ولی شایسته است که مدیران این کانال در مسائلی که تخصص و یا اطلاع کافی از اطراف و اکناف و فرایند شکل گیری آن ندارند ورود نکنند و یا با احتیاط عمل کنند. بچه‌های خوب، آیا متوجه آثار شرعی و اجتماعی مطالب خود هستید؟


#️⃣ #جرس #گزارش #خبر_مهم #ندانم_کاری

🆔 eitaa.com/joinchat/1603600440C06c10af051

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی