محمود خانِ خوش خط و خال

🔹 یکی از دلایل مهم برجسته شدن آقای امجد و امثال ایشان در فضای حوزه و میان طلاب، غربت منشور روحانیت امام ره است

🔸 منشوری که در آن به صراحت معیارها و مرزبندی‌های روحانیت اصیل از مقدس مآبان و غربزدگان به روشنی تبیین شده است

♦️ گزیده‌ای از منشور روحانیت: «در حوزه‌های علمیه هستند افرادی که علیه انقلاب و اسلام ناب محمدی فعالیت دارند. امروز عده‌ای با #ژست تقدس‌مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می‌زنند که گویی وظیفه‌ای غیر از این ندارند. خطر تحجرگرایان و مقدس‌نمایان #احمق در حوزه‌های علمیه کم نیست. طلاب عزیز لحظه‌ای از فکر این مارهای #خوش_خط_و_خال کوتاهی نکنند، این‌ها مروج اسلام آمریکایی‌اند و دشمن رسول اللّه. آیا در مقابل این #افعی‌ها نباید اتحاد طلاب عزیز حفظ شود؟»

🔹 توجه: برخی افراد ابتدا خوب هستند و بعداً منحرف می‌شوند، برخی دیگر ابتدا بد هستند و بعداً هدایت می‌شوند لکن عده‌ای نیز هستند که مقداری پیچیده‌تر می‌باشند و آن دسته پیچیده افرادی هستند که از همان اول منحرفند ولی ابتدا دچار نفاق هستند ولی بعداً پرده نفاقشان می‌افتد!

🔸 نکته: این نفاقی که اشاره شد بعضاً ارادی و تزویر آلود و از روی علم است و گاهی نیز حتی خود فرد مورد ابتلاء نیز به خاطر تسلط شیطان و هوای نفس و یا حتی بی بصیرتی متوجه آن نمی‌گردد تا روزی که هوای نفس افسار پاره کرده و چنان طغیان می‌کند و سوار خویش را بر زمین می‌کوبد که بیا و ببین . . .

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی