تراژدیِ زَم... کمدیِ فرید

♦️بدگویی، سخن چینی، افترا و توهین‌های فرید مدرسی پیرامون جریان حزب الله و شخصیت‌های انقلابی خصوصاً حوزویان بر کسی پوشیده نیست و با مختصر جستجویی در فضای مجازی و حتی با رجوع به پیج و کانال‌های شخصی او نیز قابل احصا و مشاهده می‌باشد.

🔹 نکته‌ای که در خصوص این شخص پر حاشیه و لکه‌دار قابل توجه است ارتباطات و رفت آمدهای وی به اندرونی شخصیت‌های بعضاً معتبر و محترم می‌باشد که متاسفانه تعداد قابل توجهی از آنان حوزوی بوده و به عبارتی از صنف روحانیت می‌باشند.

🔸 در گونه شناسی این قماش نیازی به عملیات‌های پیچیده امنیتی و یا تحلیل تفکرات و مواضع آنان نیست، کافی است صرفاً نیم نگاهی به رخدادهای تاریخ معاصر خود بیندازیم تا رد پای این نمّام‌ها را در دسیسه چینی و فتنه انگیزی‌های متعدد پیدا کنیم.

🔺 امیدواریم مسئولین مربوطه این عنصر معلوم الحال نمام را قبل از اینکه دیر شود تأدیب کرده و سرنوشت پیشینان هم پیشه‌اش را به او یادآوری کنند تا اتمام حجتی باشد برای حامیان هم پیاله او تا دیگر دست به استفاده از مهره‌های اینچنینی برای پیشبرد اهدافشان نزنند.

 

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی