از عمار و مالک که عبور کنند به خیمه علی خواهند رسید

🔹 عمار دیدبان میدانی است که مالک در آن شمشیر می‌زند؛ در جنگ نرم و سخت وقتی دشمنان بنای حمله کنند ابتدا دیدبان را هدف قرار می‌دهند تا پیشروی نیروی کفِ میدان را کُند کرده و حرکت آن را مختل کنند، همان سناریویی که منافقین داخلی با ترور شخصیت علامه مصباح(ره) عملاً به تخریب اندیشه استکبار ستیزی و مقاومت پرداختند.

🔸 یکی از اقدامات خطرناک منافقین داخلی گرا دادن به دشمنان خارجی است؛ همان سناریویی که غربگرایان از ابتدای انقلاب اسلامی به آن مشغول بوده و خسارت‌های سنگینی از این طریق به مردم و کشور و نظام اسلامی زده‌اند. اکنون نیز حربه تحریف را برای پاک کردن رد پای خود در خیانت‌های خسارت بار در دستور کار قرار داده‌اند.

🔹 علامه مصباح(ره) سردار نبردهای ایدئولوژیک بوده و در پاسداری از کیان اندیشه و معارف اسلامی بارها هدف تیرهای زهرآلود منافقین داخلی قرار گرفته‌ و می‌گیرند... همان منافقینی که وقتی سردار سلیمانی در میدان نبرد بودند مدام به تخریب گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی می‌پرداختند و از برجام 2 و 3 می‌گفتند و قلم فرسایی می‌کردند.

🔸 امروز و در دهه بصیرت ما دو الگوی بصیرت که عمار و مالک امام خامنه‌ای بودند را از دست داده‌ایم که فقدان و داغشان سخت است. اکنون باید قدردان میراث گران بهای این دو مرد بزرگ که پاسداری از ولایت مطلقه فقیه و شخص امام خامنه‌ای است باشیم و اجازه ندهیم که منافقین داخلی با ترور شخصیت ولی فقیه بستر ساز گستاخی دشمنان گردند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی