دهه بصیرت و حجامت جمهوریت

 

🔹 با کوچکترین مروری بر تاریخ و علل صدمات جبران ناپذیر بر پیکره اسلام و مسلمین می‌توان رد پای عناصر ناسالم درون سیستم و داخلی را مشاهده کرد که به جرأت می‌توان گفت یکی از علت‌های اصلی آسیب پذیری تشکیلات و جنبش‌های مسلمین همین عناصر نامطلوب بوده‌اند که حتی در مواردی باعث استعلای کفار و مستکبرین و زمین خوردن جبهه حق گشته‌اند.

🔸 به عقیده نگارنده جمهوری اسلامی در این چهل سال علی رغم دستاوردهای درخشان در حوزه‌های مختلف و کارنامه خوبی که در مواجهه با مستکبران و جنایتکاران خارجی خصوصا در سازماندهی محور مقاومت داشته است اما در مقابله با عناصر ناسالم و بعضاً فاسدی که انگل وار در بدنه نظام اسلامی رشد و نفوذ کرده‌اند کارنامه متوسطی داشته است.

🔹 زمانی دشمن بیرونی در ما طمع می‌کند که احتمال غلبه و سلطه یا حتی صدمات جدی را بدهد، لذا پیغام‌هایی که توسط خائنین و چراغ سبزهایی که توسط جاهلین از درون برای دشمن مخابره می‌شود بر آتش طمع او می‌افزاید. علی رغم برخی گرا دادن‌های عناصر فاسد داخلی به دشمنان خارجی نفس حضور این افراد در بدنه نظام اسلامی خسارت‌بار است.

🔸 هرگاه جمهوریت از چارچوب موازین اسلامی خارج شد مردم و کشور دچار آسیب و خسارت گشتند اما همچنان با عملیات روانی رسانه‌های خارجی و دنباله روهای داخلی آنها همه کاستی‌ها پای اسلامیت نظام نوشته شد! لذا اگر ارکان نظام اسلامی دست به یک پالایش دورنی از عناصر نامطلوب نزنند بر حجم این تخریب‌ها و خسارت‌ها افزوده خواهد شد.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی