نقاب ارباب فِتاد و نوکران پریشان کرد

 

🔹 اتفاقات اخیر آمریکا و تسخیر کنگره توسط مردم بار دیگر نقاب از چهره بزک شده ایالات متحده انداخت، چهره‌ای که سالها است به مدد کمپانی‌های مشاطه‌گری هالیوود و والت دیزنی و هزاران شبکه و سایت تحت فرمان صهیونیسم بین الملل و کارتل‌های اقتصادی و یانکی‌های سرمایه سالار آرایش می‌شد.

🔸 اکنون که بعد از فروکش کردن اعتراضات مردم و حامیان ترامپ ساختمان گنگره تبدیل به پادگان نظامی شده! ساختمانی که مثلا نماد و قلب تپنده دموکراسی در ایالات متحده محسوب می‌شد! یکی دیگر از نقاب‌های کذایی آمریکا از چهره کریه‌اش افتاد، نقابی که سال‌ها است موجب فریب عده‌ای ساده لوح شده بود.

🔹 تمدن وحشی غرب خصوصاً آمریکا از این نقاب‌ها بسیار دارد، اما نقاب انگلیسی چیز دیگری است! مسئله اینجا است که کارگردان‌های ماسون این خیمه‌شب‌بازی تاریخی حسابی روی جهالت و شهوت عده‌ای بی‌مقدار و میان‌تهی سرمایه‌گذاری کرده و روی آنان حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند! افرادی که امید آنها و مایه ننگ ملتِ خود هستند.

♦️ آمریکا آمریکا است، فضله‌ای که روی آن را با خامه پوشانده بودند... لکن اکنون و با گذر زمان و لیسیده شدن خامه‌ها توسط نوکران و چاپلوسان، کثافت درونی آن چنان بیرون زده و کام لیسندگان را تلخ کرده که دیگر از به به و چه چه افتاده‌اند به شدت دنبال فرافکنی بوده لذا به هر چیزی چنگ می‌زنند تا فرو ریختن بُت‌های خود را به حاشیه برند و نگذارند افکار عمومی متوجه عمق فاجعه‌ای شود که آمریکا در آن گرفتار است.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی