نظام سلطه و تئوریزه کردن ظلم پذیری

نهاد های بین المللی و در راس آنها سازمان ملل چنان تحت نفوذ و سیطره ی نظام سلطه و مستکبرین هستند که رژیم کودک کش صهیونیستی را به عنوان رئیس کمیته ضد ترو ریست و عقب افتاده های نانجیب سعودی را به عنوان رئیس کمیته ی حقوق بشر انتخاب می کنند.

کار و دغدغه ظالم ظلم و چپاول دیگران است و اگر غیر از این باشد جای تعجب دارد، مصیبتی که دامن گیر عموم مردم جهان شده است این است که اینها را به رسمیت شناخته و تن به خواسته ها و سیاست های استعمار گرانه آنان می دهند.

در روزگاری که قاضی و مجرم یکی باشد و کسی نیز به این سازوکار معترض نشود می بینیم که رفته رفته کار به جایی می رسد که قاضی مجرم شاکی نیز شده و با لابی کردن های مختلف و خیمه شب بازیی های رسانه ای تا می تواند بشریت را به بازی گرفته و در پشت پرده اهداف پلید خود را دنبال می کند.

آن قدر کشته های جنگ ها و غارت های ظالمانه بالا رفته است که اگر روزی از رسانه ها خبر کشتار را نشنویم جای تعجب دارد و همین امر در گذر زمان افکار عمومی را نسبت به این ظلم و کشتار ها بی تفاوت کرده است به طوری که نهایت عکس العملی که به این اقدامات غیر انسانی نشان داده می شود تجمع و شعار دادن است.

کلیدواژه : ,
۱ نظر
  1. سرباز

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی