تا کی باید هزینه نفهمی‌های برخی را بپردازیم ؟

از ابتدای انقلاب عزتمند اسلامی ایران همواره منافقین داخلی چنان خنجر زهر آگینی بر پیکره نظام فرو کرده اند که اگر جای زخمش خوب شده باشد اثرات زهرش باقی است، تا کی باید ملت ایران هزینه ی جهل و خیانت عده ای منورالفکر خود باخته را بدهد، همان کسانی که سنگ بنای مانور تجمل را در این کشور گذاشتند و جام زهر به امام نوشاندند و استخوان در گلوی ولی خدا شده اند.

یک روز انقلابیون را کاسب تحریم می نامند و روز دیگر به جای پاسخ به نقد ها، آنان را به جهنم حواله  می دهند و با کمال وقاحت اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی را وام می خوانند و حرام خواران را ذخیره نظلام؛ والله تمام کثافت کاری های این بی … ها یک طرف و خدشه دار کردن حیثیت و آبروی نظام اسلامی یک طرف… کدام روز است که شاهد نقض برجام و ایضا ماله کشی مسئولین نباشیم، واقعا در مورد مردم چه فکری کرده اند!؟

با رسانه های زنجیره ای خود چنان عملیات روانی راه می اندازند که امر بر برخی مشتبهه شده تا حدی که خود را بدهکار مستکبرین می پندارند، بیگانگان ظالم که هنوز هم که هنوز است سلاح هایشان را به سوی ما نشانه رفته اند خوب می دانند که در میان مسئولین این کشور خواص بزدل و دنیا طلب وجود دارد که حاضر است پرچم سفید بالا برد و در پشتی را برایشان باز نماید، حال یا از روی جهل یا از روی خیانت فرقی نمی کند در هر صورت دودش به چشم مردم خواهد رفت.

افرادی که در توافق سعد آباد مسئول بودند و علی رغم بی توجهی به نقد های دلسوزانه منتقدان، کشور را در چاه بد عهدی های طرف مقابل انداختند، دوباره در صدر امور قرار گرفته اند و با کمال لجاجت و خودشیفتگی چنان برجام نافرجامی را به ارمغان آورده اند که می توان آن را بزرگترین خود زنی نظلام اسلامی بعد از انقلاب به حساب آورد. برجامی که منصفانه ترین تعبیر برای آن تلخ ترین تجربه نظام است.

حال در این میان انقلابیون و مردمند که باید همواره مثل دفعات قبل هزینه های این جهل و یا شاید خیانت برخی خواص بی بصیرت و دنیا طلب را بدهند، تا شاید برخی از طرافداران این جریان ها و تفکر ها به خود بیایند و حقیقت را ببینند، به این خاطر عرض کردم طرفداران چون خود آنان دیگر از خدا عدول کرده و به خیل کدخدا پنداران طاغوت پیوسته اند.

۱ نظر
  1. ظفری

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی