آقای حجت الاسلام زائری، واقعا چه کسی یاوه می‌گوید؟

اخیرا در یادداشتی از شما در سایت خبر آنلاین خواندم که گفته بودید “یا خائن را محاکمه کنید یه کسی که تهمت خیانت زده” و دلیل آن را ادعاهای دکتر نبویان مبنی بر کَت بسته تحویل دادن سردار سلیمانی توسط وزارت امور خارجه به دشمنان انقلاب عنوان کرده اید.

آقای زائری اولا در سخنرانی که دکتر نبویان انجام داده اند فقط ایگونه تعبیر می کنند که انجام تعهداتی که در برجام و FATF دولت ما داده است یعنی کَت بسته تحویل دادن سردار سلیمانی . . . ثانیا شما در خصوص تعهدات وزارت امور خارجه مبنی بر محدود کردن فعالیت های سردار سلیمانی و سپاه قدس چه می دانید ؟؟؟  آیا به خود فرصت مطالعه و برسی برجام و  FATF  را داده اید که به قول خود شما اینچنان یاوه گویی می فرمایید.

در ادامه شما گفته بودید که فضای جامعه را نباید با این دعواهای سیاسی امنیتی متشنج کرد و ماجرای ادعاهای دکتر حسن عباسی مبنی بر ارتباط حسن روحانی با دشمنان انقلاب را پیش کشیده و اشاره ای هم به یادداشت “بین الحسنین” خود کرده اید و متذکر شده اید که بالاخره یکی از دو طرف ماجرا محکوم است و باید نهاد های حکومتی رسیدگی بفرمایند تا یا خائن به سزای اعمالش برسد یا کسی که تهکت خیانت می زند، بله درست است و حق با شماست . . .  

آقای زائری آیا بهتر نبود آن ماجرای بین الحسنین خود را پیگیری می فرمودید تا متوجه می شدید که دکتر عباسی در شکایتی که حسن روحانی از ایشان کردند تبرئه شدند و این یعنی ادعاهای وی کذب نبوده و حسن روحانی شما همچنان در در مرکز شبهه قرار دارد.

آقای زائری ای کاش رگ گردنتان برای سند ننگین ۲۰۳۰ که در حوزه تخصص شماست باد می کرد . . . ولی متاسفانه نمی توانید غیر از آنچه دلتان می خواهد ببینید. ضمنا بارها دکتر نبویان آقای ظریف و مدافعان برجام و دیپلماسی بنفش را به مناظره دعوت کرده است اما دریغ از یک پاسخ !!!

لینک یادداشت آقای زائری: www.khabaronline.ir/detail/672031

۳ نظر
  1. ناشناس
  2. هشدار نیوز
  3. ناشناس

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی