صبر و صبوری محور بیانات در روز استکبار ستیزی!

زمان: جمعه ۱۱/تیر/۹۵ قبل از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه

مکان: شهر مقدس قم – حرم مطهر تا مصلای قدس – مصلای قدس

باز هم فرار رسید روزی که یاد آور اهمیت حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم در آرمان های بلند امام خمینی کبیر و انقلاب اسلامی است.

ابتکار راهبردی امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و بستر سازی برای همبستگی اسلامی که همانا کابوسی برای مستکبرین خصوصا رژیم غاصب صهیونیستی می باشد؛ در این روز مردم روزه دار شهر اجتهاد و قیام قم مقدس با و جود گرمای شدید هوا باز به خیابان ها آمدند و لبیکشان را نثار ولی امر مسلمین امام خامنه ای کردند.

در میان شعار های مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم شعار هایی همچون مرگ بر سازش کار و مرگ بر منافق امسال پر رنگ تر و پر تکرارتر از همیشه بود و این امر به نظر بنده عکس العمل هایی منطقی به مواضع برخی مسئولین و خواص بی بصیرت است که این چند سال اخیر با انفعال و گاهی عناد خودشان مشکلاتی برای کشور و مردم ایجاد نموده اند.

اتفاق مهم و بدون تدیبری که در پایان این راهپیمایی باشکوه رخ داد و آن را به سردی کشاند سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی بود که در روز جهاد و استکبار ستیزی محور بیانات خود را صبر و صبوری قرار دادند بودند، و در روزی که اوج به نمایش گذاشتن اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ و مبازه با مستکبرین بود آب سردی شدند بر این همه شور و شوق مردم ولایتمدار و انقلابی که با زبان روزه و تحمل گرمای نزدیک ۴۰ درجه به صحنه آمده بودند، تاجایی که حضار اصلا فراموش کرده بودند که امروز روز قدس است!!!

جای شکرش باقی است که خطیب محترم نماز جمعه آیت الله حسینی بوشهری با نطق انقلابی نفس تازه ای در حنجره ها دمیدند و فریاد استکبار ستیزی مردم دوباره بلند شد … ایشان در بیاناتشان ضمن پرداختن به استکبار ستیزی به ملی کردن مقابله با تهاجم فرهنگی پرداخته و توضیحاتی پیرامون آن دادند و سپس گلایه ای هم از عملکرد بد برخی مسئولین کرده و خطبه ها را به خاطر گرمی هوا و حضور برخی نماز گزارن زیر نور آفتاب سریع تر به پایان رساندند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی