انقلابی بودن یا نبودن، مسئله این است

عده‌ای می‌گویند ما انقلابی هستیم، مخالفانشان می‌گویند نه، شما تندرو هستید، ولی خودشان راحت طلبی و رفاه زدگی را اعتدال می نامند ؟ ! ؟
آنهایی که انقلابیون را تندرو می نامند باید بدانند که تندرو ها منافقین و جریان های امثال شیرازی هستند نه پیروان ولایت ؛ جالب تر اینکه جریان شیرازی ها که بسیار دغدغه ی دین مردم را دارند در مقابل تفکرات ضد اسلامی جریان غرب زده ی چپ موضع جدی نمی گیرند بلکه حتی با جریان مذکور نقطه ی اشتراکی هم دارند و آن انتقاد مکرر به مبانی نظام و جریان انقلاب است .

انقلابی بودن یا نبودن، مسئله این است

تا حال برایتان سوال شده است که چرا در جریان چپ ارتباط با هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج کم رنگ است ؟ چرا در رسانه ها و مطبوعات خود صفحه یا ستون ثابت برای سبک زندگی اسلامی و ارزش های دینی ندارند ؟ چرا در نام گذاری مطبوعات ، وبسایت ها و یا تشکل هایشان از کلماتی که بار اسلامی داشته باشد می پرهیزند ؟ و یا مطالب شان پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت ، عفاف و حجاب ،  و استکبار ستیزی بسیار کم است ؟ حتی به چفیه هم حساسیت دارند !؟!؟!
اختلاف گاهی بر سر عملکرد است گاهی بر سر مبانی ، البته یک تلقی عوامانه ای وجود دارد که اختلاف چپ و راست بر سر عملکرد است ، مثلا هر دو جریان تعریف واحدی از عزت یا عفاف برای جامعه دارند و نزاع بر سر چگونگی نهادینه کردن آنها است ، ولی باید عرض کنم که اینطور نیست بلکه اختلاف در مبانی است که خاستگاه عملکرد جریان های مذکور می باشد ؛ حال خود شما کم و کیف قضیه را در رویکرد های جبهه ی پایداری ، اصلاحات ، اصولگرایان و اعتدالِ کارگزاران ارزیابی نمایید ، تا ز این پرده برون افتد حق . . .  

۲ نظر
  1. حیدری
  2. فاطمی

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی