آبادی میخانه زِ ویرانی ماست

♦️ برنامه دورهمی برقرار است و نماز جمعه‌ها تعطیل❗️


🔘 علی رغم شرایط کرونایی کشور و محدودیت تجمعات برنامه دورهمی با رعایت اصول بهداشتی ضبط و پخش شد که به عقیده نگارنده کار درست و بجایی بود چون در این شرایط که مردم بیشتر در خانه هستند و برخی سلبریتی‌ها مانند رامبد جوان میدان را خالی کرده‌اند دیدن یک برنامه تازه و مفرح از رسانه ملی باعث کاهش فشار روانی رسانه‌های ضد انقلاب و پیاده نظام سایبری آنها خواهد شد.

✔️ توجه: بنا بر نظر مراجع معظم تقلید حداقل نفرات برای انعقاد نماز جمعه 5 نفر است . . . فقط 5 نفر (امام جمعه و چهار نفر دیگر).

🔹 حال سوال اینجا است آیا نمی‌شد تدبیری اندیشیده شود تا این تریبون انقلاب اسلامی که در شرایط جنگی و بمباران تعطیل نشد تعطیل نشود؟

🔸 آیا نمی‌شد با رعایت کامل مسائل بهداشتی حداقل در مراکز استان‌ها نماز جمعه‌ها را 20 نفره دایر نمود و بعد متن و صوت و فیلم خطبه‌ها را رسانه‌ای کرد؟

🔹 آیا نباید در این شرایط حساس جهان و کشور و منطقه خصوصا هندوستان و سوریه تریبون‌های نماز جمعه به روشنگری و اعلام مواضع انقلاب اسلامی بپردازند؟

💎 از این دولت بی تدبیر و غربگرایان که انتظاری نیست، روی سخن بنده با رجال مذهبی و مسئولین انقلابی است که چرا به اندازه یک فیلم ساز به فکر نیستند⁉️

👤 حسین کاوه ✍️


👤 به قول خیام نیشابوری؛

🔺 آبادی میخانه زِ ویرانی ماست
🔻 جمعیت کفر از پریشانی ماست
🔺 اسلام به ذات خود ندارد عیبی
🔻 هر عیب که هست از مسلمانی ماست


#️⃣ #پیرو #حسین_کاوه #یادداشت #نماز_جمعه

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی