توجه؛ قاتل فقط یک معلول است!

🔸 اصلا بنا نداشتم در خصوص ماجرای قتل میترا استاد چیزی بنویسم، اما تطهیر چهره‌ی قاتل و قدیس سازی از او چاره‌ای نگذاشت.

♦️ پرداختن به ابعاد شخصیتی، مواضع و حزب سیاسی محمدعلی نجفی نه تنها بد نیست چه بسا لازم نیز هست تا موجب روشنگری و درس عبرت برای مردم ‌شود که هوشیار باشند برای چه کسانی سوت و کف می‌زنند و یا به آنان رای می‌دهند، اما نباید سطح مسائل را در حد یک موضوع شخصی پایین بیاوریم.

🔹 والْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ [سوره مبارکه بقره آیه شریفه 191] فتنه بدتر از قتل است.

♦️ عبور از سطح شخصی ماجرا و تحلیل جریان سیاسی که زیستگاه قاتل بوده است باید مقدمه ای باشد برای واکاوی گفتمانی که آبشخور و خواستگاه این موجودات خطرناک است، که با سخنان و نقاب های عوام فریبانه خسارت های بسیار بزرگتری برای اسلام و مسلمین به بار آورده‌اند.

🔹 و الْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ [سوره مبارکه بقره آیه شریفه 217] فتنه بزرگتر از قتل است.

♦️ این بار پرده افتاد و جنایت هویدا شد، اما این قماش مگر حیا دارد که از رو برود، نه . . . هرگز. علی‌رغم اعتراف قاتل در اصل قتل رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان با تار و پود اکاذیب پرده می‌بافند جهت پوشاندن عورت بیرون زده. فتنه‌های این این جماعت آنقدر خون آلود است که خون یک مقتوله در آن گم است جهت مصداق پژوهی می توانید به بررسی، فتنه های 78 و 88 و علل و عوامل و قربانیان آنها بپردازید.

🔸 ضمنا مراقب قلم به مزدان بزک پیشه نیز باشید تا در زیر پوستین اخلاق به تکه پاره کردن روان و فکر شما و جامعه نپردازند.

👤 حسین کاوه

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی