انقلابِ اسلامیِ ناقص!

🔷 انقلاب یعنی دگرگونی جامعه از حیث مبانی ارزشی و ساختار حاکمیتی، لذا با اصلاح تفاوت اساسی دارد زیرا اصلاح درون ساختاری و درون حاکمیتی می‌باشد اما انقلاب اساسا ساختار برکن و طرحی نو انداختن با مبانی ارزشی و گفتمانی جدید است. البته نوع نگرش ما نسبت به انقلاب نیز بسیار تعیین کننده است.

🔶 حال بزرگترین اشتباه ما در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران این است که سال 57 را سال پیروزی انقلاب آن هم به معنای اتمام کار طاغوت و به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی می‌دانیم در حالی که انقلاب هنوز اول راه است و تمام نشده است چون سال 57 تنها ساختار سیاسی دگرگون شده اما نظام اقتصادی، آموزشی، و غیره هنوز آنطور که باید منقلب نشده‌اند.

🔷 با توجه به مقدمات فوق به اهمیت نگرش درست به انقلاب پی می‌بریم، لذا اگر نگاه ما به انقلاب اسلامی 57 یک نگاه درست باشد و این نهضت را مستمر و در جریان بدانیم می‌توانیم فرآیند انقلاب را تکمیل کرده و همه حوزه‌های حاکمیت اعم از اقتصاد، و آموزش و غیره را اسلامی کنیم و گر نه اگر دست از کار بکشیم انقلاب ما یک انقلاب ناقص خواهد بود.

🔶 اولین گام جهت به سرانجام رساندن انقلاب اسلامی 57 و زمینه سازی ظهور و متصل کردن آن به انقلاب مهدوی توجه به اولین انقلاب اسلامی یعنی انقلاب اسلامی محمدی در دوران جاهلیت و سرزمین حجاز است و التفات به این مسئله که انقلاب اسلامی 57 نیز مرحله یا فصلی از همان انقلاب اسلامی محمدی است فلذا تا استقرار دولت کریمه مهدوی ادامه خواهد داشت.

👤 #حسین_کاوه ✍️
#️⃣ #پیرو #انقلاب_محمدی #انقلاب_اسلامی #انقلاب_مهدوی

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی