سیاست ورزی یک آخوند به سبک معاویه

🎲 🦊

📌 برخودر دوگانه و یا به عبارت دقیق تر منافقانه با دو اتفاق و فاجعه خسارت بار که ارکان مشابهی با یکدیگر دارند، اولی فاجعه بنزینی و دومی فاجعه پدافندی . . . . . نکاتی را در خصوص استاندارد دوگانه یک رئیس جمهور و یا بهتر است بگویم یک جریان در نوع مواجهه با آن دو اتفاق را به عرض می‌رسانم...


✅ الف) مختصات فاجعه بنزینی

1️⃣ تصمیم در شرایط عادیِ بدون اضطرار و با فراغ بال گرفته شده است.

2️⃣ تصمیم از ناحیه مسئولین بلند پایه و در حد ریاست جمهوری گرفته شده است.

♦️ این تصمیم منجر به جان باختن بیش از 170 نفر فقط در سه روز اول و خسارتی حدود 2083 میلیارد تومان و خسارت‌های غیر قابل اندازه گیری همچون مخدوش شدن چهره نظام اسلامی و آسیب‌های بسیار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است.

✔️ علی رغم روشن شدن کوتاهی و بی تدبیری و حتی عمدی بودن برخی اقدامات مسئولین و عدم توجه به هشدار منتقدین، هیچ یک از مقصرین این فاجعه حاضر به پذیرفتن مسئولیت ماجرا و پاسخگویی رسمی نیستند.


✅ ب) مختصات فاجعه پدافندی

1️⃣ تصمیم در شرایط غیر عادیِ اضطراری و تنگنای زمانی گرفته شده است.

2️⃣ تصمیم از ناحیه یک نیروی جزء نظامی در حد افسر عملیاتی پدافند گرفته شده است.

♦️ این تصمیم منجر به جان باختن 176 نفر و از بین رفتن کامل یک هواپیما و خسارت به محل سقوط، کاسته شدن از اعتبار نظامی و سوء استفاده‌های بیگانگان و برخی نارضایتی و اعتراضات داخلی دیگری شده است. (البته خسارت‌های غیر جانی و مالی عواملی غیر از خطای پدافندی دارد)

✔️ علی رغم روشن نبودن همه ابعاد مسئله و خصوصا عوامل بسترساز و تاثیرگذار در آن تصمیم گیری اشتباه، سازمان مربوطه و مسئول ارشد آن نیروی جزء صادقانه تمام مسئولیت ماجرا را پذیرفته و گردن به تیغ قانون می‌سپارد.


💠 اکنون؛ مسئول و باعث و بانی اصلی فاجعه بنزینی دستور داده است تا برای بررسی فاجعه پدافندی دادگاه ویژه تشکیل شود تا مقصرین آن به سزای اعمالشان برسند.

⁉️ حال سوال اینجا است که آیا خون مسافران مرحوم و عزیز هواپیما رنگین تر از خون جان باختگان فاجعه بنزینی است!؟ یا ماجرا چیز دیگری است؟؟؟

🔘 آیا اعتدال گرایان و در راس آن شخص حسن روحانی به دنبال تسویه حساب سیاسی و به عبارت دقیق تر انتقام گیری از جریان حزب الله، مقاومت و سپاه پاسداران است؟

👤 حسین کاوه ✍️

#️⃣ #پیرو #یادداشت #حسین_کاوه #فاجعه_بنزینی #فاجعه_پدافندی #روحانی #سپاه

🌐 @Peirovir

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی