داعش فقط یکی از معلول‌های طاغوت است

سوال: داعش معلول چه عواملی است؟

۱: جهل و ترس؛ جهل مردمانی که اینچنین عقاید و تفکراتی را پذیرفتند، و ترس کسانی که اجازه دادند تا اینچنین انگل هایی در میان آن ها رشد کنند و به قدرت برسند، به قول معروف؛ کرم درخت از خود درخت است!
۲: عناد و سلطه طلبی؛ بغضی که دشمنان از اسلام بالنده در دل داشتند، و با نقشه های از پیش طراحی شده و کمک های همه جانبه ی مالی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و … در راستای سلطه گری به تخریب چهره ی اسلام و غارت و تضعیف مسلمین پرداختند.

نکته: از دو عاملی که در جواب سوال مذکور عرض کردیم اولی جهل بود؛ باید به این نکته توجه داشته باشیم که این جهل و عقب افتادگی که در کشور های فقیر مشاهده می کنیم خود یکی از معلول های سیاست های سلطه جویانه مستکبرین بوده است.

در بحث و نقدهایی که پیرامون این موجودات (داعشی ها) صورت می گیرد نباید اصلا کلمه های “اسلام” یا “مسلمان” به عنوان پیشوند یا پسوند آنان استعمال شود، چون اولا آن ها اصلا مسلمان نیستند و عقایدی هم که به آن قائلند هیچ ربطی به اسلام ندارد (هر کسی ریش بلند کرد و دشداشه پوشید که مسلمان نیست)؛ کسانی که در نقد و برسی این جریان (داعش) صحبت می کنند یا مطلبی می نویسند، اگر دست های پشت پرده ی این جریان (آمریکا و اسرائیل) را از قلم بیندازند، صریح بگویم یا بی سواد هستند یا دشمن اسلام و مسلمین! رسانه هایی همچون صدای آمریکا و بی بی سی فارسی نیز تعمدا از عبارت دولت اسلامی و یا خلافت اسلامی در عراق و شام! استفاده می کنند تا دین اسلام را در جهان کریه نشان دهند.

سازماندهی و جذب این اشرار از سراسر دنیا، تدارک و تامین نیازهای آنان اعم از خوراک، پوشاک، مسکن، حمل و نقل و تسلیحات، کار خود این وحشی ها نیست و نمی تواند باشد… اینها ثمره ی بذرهایی هستند که آمریکایی ها هشت سال به بهانه ی مبارزه با تروریست در عراق پاشیدند؛ کافی است نگاهی به نوع سلاح ها، مدل اتومبیل ها و دسترسی آن ها به اینترنت و سایر رسانه ها آن هم در کشورهای جنگ زده ی عراق و سوریه بیندازیم.

۱ نظر
  1. شیراز

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی