تُعرَفُ الایرانُ بأضدادِها

ایران را باید از دشمنانش شناخت! بیایید از بالا به کره زمین نگاه کنیم و رفتار کشورها و یا به عبارت تفصیلی‌تر ملت‌ها و دولت‌ها را در طول یک قرن اخیر مورد ارزیابی قرار دهیم. چرا نگاه از بالا؟ چون وقتی پایین می‌آییم درگیر جزئیات

تُعرَفُ الایرانُ بأضدادِها

می‌شویم و این جزئیات برای برخی حجاب می‌شود لذا این تکثر موجب عدم پردازش دقیق پدیده‌ها توسط بعضی از افراد می‌گردد و در نتیجه گاهی دچار اشتباهات جدی می‌شوند. اما وقتی از بالا نگاه می‌کنیم برآیند کلی تمام جزئیات را در یک چشم انداز کلان و البته واحد می‌توانیم نظاره‌گر باشیم و آن را درک کنیم.

سوال؛ چرا هرچه دولت و کشور استعمارگر، سلطه‌جو، فاسد و جنایتکار که وجود دارد با کشور و مردم ایران و یا به عبارت دیگر با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و دشمنی می‌کند؟ در این قرن اخیر خصوصاً بعد از انقلاب اسلامی، مردم و حکومت ایران به کدامین کشور و ملت تجاوز و یا حتی تعرض کرده‌اند؟ البته ناگفته نماند که در دوران پهلوی رژیم طاغوتی دست‌نشانده بیگانه در کشورهای عمان و ویتنام مداخلات نظامی علیه مردم آنجا داشته است، که حساب این اقدام رژیم کاملا از ملت ایران جدا است. لذا ملت ایران متعرض جایی نشده است.

جواب‌های متعددی و از زوایای مختلفی می‌شود به پرسش فوق داد، البته جهت همه جواب‌ها یکی است، اما باز به خاطر اینکه دچار سردرگمی نگردیم مجدداً با یک نگاه از بالا به تحلیل و پاسخ پرسش فوق می‌پردازیم. جواب کلی و خلاصه کلام این است؛ چون مردم و حکومت کشور ایران منافع سلطه‌گران را به خطر انداخته‌اند، بله منافع. آنها می‌خواهند حرف، حرف خودشان باشد و همه چیز از منابع انرژی گرفته تا نوع اندیشه و سبک زندگی ما را می‌خواهند که مطابق میل آنها باشد. آنها دیگران را نوکر و برده می‌پسندند تا خوب آنان را بدوشند.

با توجه به عبارات فوق و نگاهی گذرا به جنگ‌های جهانی اول و دوم و تاریخ استعمار ملت‌ها و کشورها توسط سلطه‌گران غالباً غربی و جنگ افروزی‌های اخیر در ویتنام، فلسطین، ایران، افغانستان، عراق، میانمار، سوریه، یمن و غیره و توجه به عاملان و بانیان و حامیان این جنایت‌ها به خوبی ردپا و حتی دست‌های به خون آلوده ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی و دنباله روهای عربی آنها مانند آل سعود را می‌توان به وضوح مشاهده کرد... و جالب است همه اینها دشمن خونی ایران هستند!

اگر ما تاریخ معاصر و قرن اخیر را بررسی کنیم و کاملا به صورت آماری چرتکه بیندازیم تا ده دولت و کشوری را که بیشترین جنایت علیه بشریت مرتکب شده‌اند را لیست کنیم قطعاً به آمریکا و اذنابش بر خواهیم خورد و حال اگر به مواضع چهل سال اخیر این کشورها نیز نگاهی بیندازیم دشمنی همه آنها با جمهوری اسلامی عیان می‌باشد. در حقانیت حرکت کلان و جهت کلی جمهوری اسلامی ایران همین یک دلیل کفایت می‌کند که دولت‌های ظالم و مستکبر و فاسد با سلیقه‌های مختلف در جنایت و فساد همگی در یک چیز اشتراک دارند و آن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است، دشمن چنین دولت‌های ظالم و باطلی قطعاً حق است.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی