پردازش آزمون قدیانی...

جوانی که اتفاقاً فرزند شهیدی عزیز می‌باشد، سیاهه‌ای آکنده از توهین‌‌های گوناگون و مملو از اتهامات مختلف را که نثار بزرگی کرده است، خطاب به ولی امر مسلمین در فضای بدون مرز مجازی منتشر می‌کند؛ از قضا آن بزرگ هتک حرمت

پردازش آزمون قدیانی...

شده در سیاهه مذکور، محبوب و مورد تایید ولی امر مسلمین می‌باشد. بعد از مدتی آن جوان متنی که در حجم یک چهلم و در صراحت یک پنجم آن سیاهه مذکور نیست را مبنی بر اظهار پشیمانی و عذرخواهی منتشر می‌کند.

واکنش و برخورد ارادتمندان آن بزرگ هتک حرمت شده در یک دسته بندی کلی به دو دسته تقسیم می‌شود. یک؛ لحاظ سابقه و شرایط آن جوان و دلجویی و گفتگو جهت تنویر فکر و تعدیل رفتار وی. دو؛ لحاظ آثار اجتماعی و برخورد قانونی و جریمه‌ای متناسب با جنبه عمومی جرم وی. نگارنده هر دو برخورد را درست و لازم و مکمل هم می‌داند، به نحوی که فقدان یکی از برخوردها موجب مترتب شدن آثار سوء مخرب و ناجوری بر این ماجرا خواهد شد.

مواجهه و برخورد اول موجب تلطیف فضا و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان و البته حفظ این جوان خواهد شد. مواجهه و برخورد دوم موجب اجرای عدالت و عدم تبعیض و البته درسی برای این جوان و موجب انسداد مسیر این دست اقدامات ناشایست خواهد بود. الحمدلله کفه مواجهه اول سنگین شده و اقداماتی در حال جریان است. امیدواریم که کفه مواجهه دوم نیز به میزان مواجهه اول سنگین شود تا به یک توازن معقول و منطقی در ختم به خیر شدن این ماجرا برسیم.

۲ نظر
  1. سخنگوی عشق و عقل
  2. حسین
    • پاسخ :

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی