لندن؛ وجه اشتراکی برای رفسنجانی‌ها و شیرازی‌ها

در طول تاریخ بسیار بوده اند کسانی که از امام جلو افتاده و در اصطلاح کاسه ی داغ تر از آش شده اند و یا اینکه از امام آن قدر عقب مانده اند که به گمراهی کشیده شده اند ، و این جریان در حال تکرار همواره به خاطر جهل و عناد نسبت به حقایق و ارزش ها و مصالح بوده است ، در جایی که بقای خود اشخاص مقدم می شود بر بقای ارزش ها و تعامل فدای خودکامگی می شود افراط و تفریط همانند دو لبه قیچی عمل می کنند ، اگر چه در ظاهر با هم به ستیز می پردازند اما این حقیقت است که میان لبه های آن سلاخی می شود .

لندن؛ وجه اشتراکی برای رفسنجانی‌ها و شیرازی‌ها

از امام حسین ع که پرچمدار ظلم ستیزی بود دم می زنند ولی ظلم ستیز نیستند و کاری با شمر زمانه ندارند ، لباس انبیا که نمونه های بارز زهد و ساده زیستی بوده اند را بر تن دارند و غرق در اشرافی گری هستند ، وقتی که عمروعاص در جواب سوال معاویه مبنی بر اینکه قوی تر از ذوالفقار علی سراغ داری ؟ می گوید بله . . . جهل مردم ! هنوز هم عده ای به خاطر جهل به مبانی ارزشی و معیارهای حقیقی گرفتار ظاهر فریبنده و  تزویر از خدا بی خبران می باشند .

صریح و بی پرده عرض می کنم ؛ باند آقای هاشمی از کار گزاران ، اصلاح طلبان و به اصطلاح اعتدالیون، همه و همه جریان اصیل انقلابی را به افراط گرایی متهم می کنند و برای آن نیز دلایلی هر چند سست مطرح می نمایند اما مصداق بارز تری تحت عنوان جریان شیرازی ها برای همان دلایل وجود دارد . . . اما نمی دانم چرا به این جریان اصلا کاری ندارند ! و همین طور برعکس ،مواضعی افراطی را در زمینه ارزش های دینی از جریان شیرازی ها مشاهده می کنیم که دقیقا باند آقای هاشمی بزرگترین هنجار شکنی ها را در آن زمینه مرتکب شده اند ، اما با کمال تعجب جریان به اصطلاح دین محور شیرازی ها کاری با جریان های شبهه روشنفکر غرب زده نداشته و فقط به انتقاد از خط امام و رهبری و انقلابیون می پردازند .

این دو جریان بزرگترین خطر داخلی برای گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه سیاست و دین می باشند ، کافی است تنها به مواضع آنها در قبال جنایات آمریکا و اسرائیل و انفعال آنها در قبال مظلومین و مستضعفین عالم نگاهی بیندازید ! وقتی تمام دغدغه ی سیاسیون غرب زده ورود زنان به ورزشگاه و رفع فیلتر فیسبوک می شود و از طرفی قمه زنی و دامن زدن به مجالس توهین آمیز در راس فعالیت های جریان های متحجر قرار می گیرد آن وقت است که همان غرب زده های تفریطی جریان اصیل انقلابی را افراطی می خوانند و متحجرین افراطی جریان اصیل انقلابی را تفریطی می نامند . تا بوده چنین بوده و باشد پس از این هم . . . این است عاقبت ولایت مدار نبودن !

۱ نظر
  1. مخاطب

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی