و چـه مـی‌کـنـد شـهـیـد...

یک تکه استخوان شهید خون آدمی را چنان به جوش می‌آورد و قلب انسان را چنان به تلاطم می‌اندازد که امواج خون در رگ‌های غیرت خروشان می‌گردند و از شاهرگ حیاتی جان نور و نیرویی به مغز انسان تزریق می‌کنند که موجب تعقّل ملکوتی ذهن بشر می‌گردد.

و چـه مـی‌کـنـد شـهـیـد...

هندسۀ تابوت شهید چنان به افکار پراکنده آدمی نظم و انسجام می‌بخشد که نظام فکری می‌سازد و منظومه‌ای به مرکزیت خورشید تابان ولایت سامان می‌دهد که هیچ آزاده‌ای آزاد نمی‌گردد مگر اینکه نیت و فکر و عمل خود را در مدار و با محور این منظومه تنظیم کند.

وصیّت نامۀ شهید دلیل بی بدیل استدلال‌های عالمان و سند محکم و اصیل استنادهای راویان و حقیقت در افق ایستادۀ کشف و شهود عارفان و واقعیّت ماندگار و همیشه زندۀ تجربه‌های کاوشگران ادوار تاریخ است که حکمت و معرفت ناب را عیار و اعتبار می‌بخشد.

نام جاوید شهید گرما بخش قلوب مستضعفین و سوزانندۀ غرور مستکبرین است و همچون مشعلی پر فروغ راهنمای بشریت در دود دسیسه‌های کفّار و غبار فتنه‌های منافقین است و همچون مرهمی بر دل کوخ نشینان و چون صاعقه‌ای بر تاج کاخ نشینان است.

یاد و راه شهید پلی می‌زند از اعماق ازل تا اوج ابد و علم را به عمل تبدیل و انقلاب را به اسلام منتهی و جمهور را به توحید متصل می‌کند و همچون بیرقی بلند و بی قرار شرافت و افتخار و ولایتمداری را فریاد می‌زند تا همچنان بیدارگر خفتگان عصر غیبت باشد.

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی