توضیح خارج از کادر یک تصویر

17 اسفندماه 1400 تصویر فوق به همراه یک متن ضمیمه شده که به عبارتی روایت آن تصویر می‌باشد در یک کانال ایتایی(کانال قم مقدّسه) منتشر شده و در سایر کانال‌ها نیز بازنشر یافته است. با توجه به اینکه حقیر نیز در تصویر فوق حضور دارم و پیرو پرسش برخی از دوستان لازم دیدم توضیحاتی را به عرض برسانم.

توضیح خارج از کادر یک تصویر

الف) زمان این تصویر متعلق به تاریخ 1400/12/16 حوالی ساعت 14:30 و مکان آن نیز مقابل دادسرای ویژه روحانیت شهر مقدس قم می‌باشد.

ب) مطالبی در متن ضمیمه شده به تصویر، عنوان شده است که برخی را درست و برخی را غیر دقیق می‌دانم و از برخی دیگر بی اطلاع هستم.

متن ضمیمه شده Eitaa.com/qom_moqadase/15809

ج) حقیر هم مانند همه محبان انقلاب اسلامی هر وقت یکی از نیروهای فعال به مشکلی برمی‌خورد سعی بر کمک و حل و فصل مشکل دارم.

د) انگیزه حقیر هم در خصوص حضور در مقابل دادسرای ویژه روحانیت شهر مقدس قم صرفاً جویا شدن احوال و وضعیت حجت‌الاسلام نیکنام بود.

  • حاشیه:

و) حقیر علی رغم اینکه انتقادات شدیدی به برخی از مواضع و اقدامات برخی از دوستان حاضر در تصویر دارم اما آنان را در جبهه انقلاب می‌دانم.

ه) به امید روزی که با تشخیص درست اولویت‌ها و ضرورت وحدت عملی و فهم تکثّر مثبت، همه سنگرهای جبهه انقلاب اسلامی را آباد کنیم.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی