افزایش دشمنی‌ها مهر تأییدی بر افزایش قدرت ما است!!!

خداوند متعال در قرآن کریم، سورۀ مبارکۀ رعد، آیۀ شریفۀ هفدهم، حقیقت و جریان و جبهۀ حقّ و عدل را به آبِ پایدار و مفید و طواغیت و جریان و جبهۀ باطل را به کفِ ناپایدار و بی خاصیت روی آب تشبیه می‌فرماید. حتماً به تفسیر این آیۀ شریفۀ مراجعه بفرمایید.

استاد ما حجت الاسلام دکتر احمد رهدار به نقل از آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری چنین نقل فرمودند که؛ آیت الله میرباقری در خصوص مفهوم آیۀ فوق چنین تعبیر و تفسیری کرده‌اند(قریب به مضمون)؛ همانگونه که یکی از دلایل اصلی ازدیادِ کفِ روی آب، تموّج و خروش خودِ آب است! لذا یکی از دلایل اصلی اوج گیری دشمنی جبهۀ باطل قوی شدن و خروش جبهۀ حق است! وگرنه جبهۀ باطل با جبهۀ حقّی که راکد و منفعل است اینگونه پر تلاطم، تقابل و ستیز نمی‌کند.

افزایش دشمنی‌ها مهر تأییدی بر افزایش قدرت ما است!!!

مؤید و مصداق عبارت فوق، بیانات مکرّر امام خامنه‌ای عزیز(فارغ از ابعاد معنوی شخصیت ایشان) به عنوان یک مجاهد و مبارز قدیمی، کارشناس و مدیر با تجربه، حکیم اندیشمند و نظریه پرداز و سیاستمدار مقتدر و جهان دیده در خصوص تحولات اخیر جهان، منطقه و ایران مبنی بر اینکه نظام سلطه با سردمداری آمریکا و کشورهای غربی در حال افول است و این افزایش حجم دشمنی‌ها به مثابۀ دست و پازدن‌های آخر در مقابل اوج گیری قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

طواغیت و جریان و جبهۀ باطل همچون کفِ روی آب نابود خواهند شد! لکن آنچه باقی خواهد ماند جبهۀ حق و عدل است که مانند آب زلال و پایدار بوده و هر از گاهی نیز با امواج خود، منافقین رخنه کرده در جامعۀ مؤمنین را همچون زباله‌ بیرون خواهد ریخت.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی