دو لـبـۀ یـک شمشیر!

علامه مصباح و سردار سلیمانی رحمة الله علیهما طوفنده مثل عمار و کوبنده مثل مالک همانند دو لبۀ یک شمشیر هستند که یک لبۀ آن به سمت منافقین و لبۀ دیگر آن به سمت کفّار است و با جهادِ ولایتمدارانه بصیرت و امنیت می‌آفرینند.

دو لـبـۀ یـک شمشیر!

یکی علامه و دیگری سردار اما هر دو جهادی و اهل عرق جبین، مصباح با کلام وزین اندیشه‌ها را روشن و سلیمانی با کَدّ یمین فتنه‌ها را خاموش می‌کردند و همانا عملکرد سردار سلیمانی در جنگ سخت تجلّی و امتداد اندیشۀ علامه مصباح بود.

حیات و مماتشان شهادت‌نامه‌ای بر حقانیّت انقلاب اسلامی خمینی کبیر بود لذا یکی شهید تیر کینه و تهمت منافقین و دیگری شهید تیر آتشین کفّار گردید تا روحی تازه به کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری خامنه‌ای عزیز دمیده شود.

سردار سلیمانی برای اسلام و مسلمین عزّت و افتخار می‌آفریند و علامه مصباح سلیمانی‌‌ها تربیت می‌کند تا در سنگرهای مختلف جبهه حقّ انقلاب اسلامی مطیع و حامی ولی فقیه و خادم و پناه مردم باشند تا زمینه برای ظهور منجی فراهم گردد.

همانا مصباح و سلیمانی همچون عمار و مالک دو لبۀ شمشیر ولایت هستند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی