زیـر بـغـل مـار... همه چی آرومه

آقای پزشکیان به صراحت اعلام می‌کنند که در این شرایط حساس جنگی به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد کرده و جهت عدم خونخواهی شهید هنیه که فرمان صریح امام خامنه‌ای عزیز بوده است برای وعده‌ای موهوم(آتش بس) آن هم با دشمنان درجه یک اسلام مذاکره(معامله) کرده‌اند! که سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز این ماجرا و سختی تحمل بر آن را تأیید نمودند!

زیـر بـغـل مـار... همه چی آرومه

نتیجه این مذاکرۀ(معامله) غیر قانونی و مشکوک نیز می‌شود زمان دادن به رژیم صهیونیستی که جرأت کند برای حمله به لبنان و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، سران حزب الله و مردم بی پناهی که به حمایت جمهوری اسلامی ایران امیدوار بودند؛ امام خامنه‌ای عزیز در دیدار با نخبگان نیز به صراحت می‌فرمایند: «بخصوص بنده به جدّ عزادار هستم»، آن وقت هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد!

خدا قوت ما به فرماندهان غیور نظامی جهت عملیات وعدۀ صادق 2 که در راستای مجازات ادامۀ جنایات اسرائیل در غزه و خصوصا خونخواهی ترور مهمان عزیز ایران شهید اسماعیل هنیه و برخی فرماندهان بود و همچنین مطالبۀ اقدام سریع و قاطع و شدید عملیات وعدۀ صادق 3 برای انتقام شهدای لبنان خصوصا شهید سیدحسن نصرالله و سران حزب الله با تمام قوت سر جای خود باقی است.

اما چه کسانی و با اجازۀ کدام نهاد قانونی در شرایط جنگی و حساس منطقه خلاف فرمان صریح امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر خونخواهی شهید هنیه با دشمنان درجۀ یک ایران مذاکره(معامله) کرده و حتی قولشان به دشمنان را اجرایی کرده‌اند!؟ کجایند مدعیان جهاد تبیین که در خصوص این کارشکنی بلاهت‌آمیز، بزدلانه و خیانت‌آلود روشنگری و مقابله بکنند تا مردم سازش این قماش را پای نظام نگذارند!

طنز تلخ ماجرا اینجا است که مدیحه سرایان تلۀ جنگ و صبر استراتژیک در ماجرایی به این روشنی که امر ولی نادیده گرفته می‌شود! و هزینۀ بسیار سنگینی مانند شهادت سیدحسن نصرالله بر جبهۀ مقاومت و جهان اسلام تحمیل می‌گردد! همچنان به دنبال زیر بغل مار می‌گردند تا در آنجا چرتکۀ وفاق بیندازند! و شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد...» سر بدهند. دلم برای آقا سوخت و می‌سوزد...

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی